Wendel Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Heisann:) Tenkte jeg kunne slenge ut et par bilder av bilen min:) Et par ting først; 1. Mitt kamera er ikke det råeste akuratt:) 2. Jeg er på ingen måte noen utdannet fotograf:D Så ikke skyt meg pga dårlige bilder.. hehe SKal heller ikke se bort ifra at det kommer en prosjekt tråd fra meg i løpet av vinteren da suget etter mer effekt kommer sigende:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Ingen skudd avfyrt herfra, så ut som en pen bil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 pen bil du har i hvertfall du har ingen bilder der hvor man kan se hele bilen da? men om du gjør noe med bilen så for all del det gjerne med oss hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Pen E36 M3 dette ser det ut til . SKal heller ikke se bort ifra at det kommer en prosjekt tråd fra meg i løpet av vinteren da suget etter mer effekt kommer sigende:) hehe Hva planlegges/ønskes, ESS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Pen E36 M3 dette ser det ut til .SKal heller ikke se bort ifra at det kommer en prosjekt tråd fra meg i løpet av vinteren da suget etter mer effekt kommer sigende:) hehe Hva planlegges/ønskes, ESS? Blir nok ikke noen kompressor på meg. Skal jeg bygge blir det turbo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Virket som et pent eksemplar dette. Hvertfall veldig pent motorrom. Rent og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...