Wendel Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Heisann:) Tenkte jeg kunne slenge ut et par bilder av bilen min:) Et par ting først; 1. Mitt kamera er ikke det råeste akuratt:) 2. Jeg er på ingen måte noen utdannet fotograf:D Så ikke skyt meg pga dårlige bilder.. hehe SKal heller ikke se bort ifra at det kommer en prosjekt tråd fra meg i løpet av vinteren da suget etter mer effekt kommer sigende:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Ingen skudd avfyrt herfra, så ut som en pen bil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 pen bil du har i hvertfall du har ingen bilder der hvor man kan se hele bilen da? men om du gjør noe med bilen så for all del det gjerne med oss hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Pen E36 M3 dette ser det ut til . SKal heller ikke se bort ifra at det kommer en prosjekt tråd fra meg i løpet av vinteren da suget etter mer effekt kommer sigende:) hehe Hva planlegges/ønskes, ESS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Pen E36 M3 dette ser det ut til .SKal heller ikke se bort ifra at det kommer en prosjekt tråd fra meg i løpet av vinteren da suget etter mer effekt kommer sigende:) hehe Hva planlegges/ønskes, ESS? Blir nok ikke noen kompressor på meg. Skal jeg bygge blir det turbo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Virket som et pent eksemplar dette. Hvertfall veldig pent motorrom. Rent og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Flott den bilen din Wendel! Bare å få åpnet krana til vintern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Flott den bilen din Wendel!Bare å få åpnet krana til vintern! takktakk:) Ja, er vel kanskje ikke noe å lure på.. Er jo et par japser i nærområdet vi må få jekka ned:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 flott kunne hatt litt gummifornyer på sidekantene på dekkene bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Nydelig bil..heldig du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 utrolig pen bil! Grei Km-stand også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Takker så mye for alle fine tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Fin bil! Moro med M3 sedan og! Kryr av coupeer Er bilen org? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Grattis. Du som kjøpte denne av Tran ja.. Dr_S: den er ombygd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Bilen er ombygd ja Dr_S. Ellingsen B. Ja, var kanskje det han het ja.. Første gang jeg har handla bil uten engang å ha møtt eieren av bilen. Var vel en Torgeir jeg bare hadde kontakt med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå