Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en bmw 2.0 e39 2000mod

Har slitt en stund med at bilen ofte går dårlig og mangler kraft

Noen ganger starter den uten problemer og kjører da helt fint, gir jeg gass får jeg respons :-) Andre ganger kan den være vanskelig å starte, og da er den også skikkelig dau å kjøre, virker som sirup når jeg trå på gassen, når den oppfører seg slik stopper også motoren av og til når den går på tomgang, samt må gi litt gass før jeg skal kjøre ellers stopper motoren. er automat kasse

Ofte er den i orden om morgenen men oppfører seg værre ved oppstart når den har stått en liten stund.

håper noen her kom komme med noe forslag i hva det kan være..

Skrevet

Har slitt med helt de samme symtomene selv.

Konklusjon etter diagnose var følgende.

Veivaksel føler var utenfor sitte område

Luftmengde måler ga feil verdier.

Byttet disse ble dyrt, men bilen går som ett skudd.

Har også hørt om lamdasensorer og kamaksel sensorer som kan også gi disse feilene.

Men få kjørt en diagnose på bilen, dersom du ikke har mulighet til dette kan undertegnede gjøre dette for deg.

Skrevet

Ville fått diagnose ja, men ville skiftet veivakslingsføler før jeg kjøpte luftmassemåler, for veivakslingsføleren kan få luftmassemåler til å vise feil på diagnose..

På min var også veivasklingsføleren gåen å den oppførte seg som din..

Skrevet
har en bmw 2.0 e39 2000mod

Har slitt en stund med at bilen ofte går dårlig og mangler kraft

Noen ganger starter den uten problemer og kjører da helt fint, gir jeg gass får jeg respons :-) Andre ganger kan den være vanskelig å starte, og da er den også skikkelig dau å kjøre, virker som sirup når jeg trå på gassen, når den oppfører seg slik stopper også motoren av og til når den går på tomgang, samt må gi litt gass før jeg skal kjøre ellers stopper motoren. er automat kasse

Ofte er den i orden om morgenen men oppfører seg værre ved oppstart når den har stått en liten stund.

håper noen her kom komme med noe forslag i hva det kan være..

Bor du i bergen... da ringer du Rexziservice. Rimelig og kan alt med elektronikk

Skrevet

takker for tipset.. skal på jæger med bilen i uken som kommer å da får jeg tatt en dignose på den.. håper det er bare den føleren da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...