Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har en 2004 mod. 316 liggende til salgs. Den har gått ca 65000km, hvor mye kan jeg regne med å få for den? Er jo veldig varierende pris på de som ligger ute til salgs. Min ligger til 195k, vet det er et tregt marked, men det er ingen som har ringt og annonsen har ligget ute en uke?

Kjøpt av Bavaria i April i år.

Av utstyr,så er det viktigste:

Multi funk ratt

Klima m/ AC

Delskinn sportstoler

Buisnees cd spiller

Elektriske ruter framme

Midtarmlene

Er ca. 10000 km igjen til Insp. 2(?)

Link til anonnsen.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1961332

Skrevet

Bare til sammenligning. Vi solgte for 2 mnd siden en 2005 E46 316i Touring med 82.000km for 175.000,- inkludert omregistrering og 12 mnd garanti. Var noe småtteri kosmetisk, men generelt sett en hel og grei bil. Mye samme utstyr som det du har, men ikke sportsinteriør.

Skrevet
Kunne vurdert innbytte?

I feks E36 325?

Som jeg har skrevet nederst i annonsen så kan innbytte i billigere bil være interresant ja :)

Send meg en PM da, med litt info og en prisantydning på bilen så kan jeg vurdere det ;) (Hvis det var din egen bil du mente da? :P )

Skrevet
Bare til sammenligning. Vi solgte for 2 mnd siden en 2005 E46 316i Touring med 82.000km for 175.000,- inkludert omregistrering og 12 mnd garanti. Var noe småtteri kosmetisk, men generelt sett en hel og grei bil. Mye samme utstyr som det du har, men ikke sportsinteriør.

Hmm, det var jo en god del mye billigere også da! Gått 17000km lengre den dere solgte, men et år nyere. Hvor stor verdi har et sportsinteriør i en bruktbil? Er vel ikke alt for mange kroner sikkert?

Skrevet

Ja, sportsinteriør er verdsatt til ca.8.000,-

Men 2005 touring står jo derimot som utgangspunkt 30.000,- høyere i rødboka enn en 2004 316i sedan igjen da.

Mener faktisk prisen vi satte på den bilen var rimelig korrekt i henhold til markedet.

Listeprisen på 2004 316i er forøvrig 150.000,- ved 80.000km

+ 8.000 for sportsinteriør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...