|Ole| Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Hei. Eg skal til å flytte LMM bort på turbo sida, så eg lure på følgende: Kan man strupe alt av vakum som går inn på innsugs belgen? Dvs tomgangs regulatoren har eg allereie kobla ut så den skal ikkje vere nokke problem. Men, det står en vakum slange til bremsekraft forsterkern der og. Kan eg berre strupe den på samme måte?
e30 tic Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Hei.Eg skal til å flytte LMM bort på turbo sida, så eg lure på følgende: Kan man strupe alt av vakum som går inn på innsugs belgen? Dvs tomgangs regulatoren har eg allereie kobla ut så den skal ikkje vere nokke problem. Men, det står en vakum slange til bremsekraft forsterkern der og. Kan eg berre strupe den på samme måte? du må selvsagt ikke strupe slangen til bremsekraftfosterkeren, da har du lite bremser etterpå.
|Ole| Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Hei.Eg skal til å flytte LMM bort på turbo sida, så eg lure på følgende: Kan man strupe alt av vakum som går inn på innsugs belgen? Dvs tomgangs regulatoren har eg allereie kobla ut så den skal ikkje vere nokke problem. Men, det står en vakum slange til bremsekraft forsterkern der og. Kan eg berre strupe den på samme måte? du må selvsagt ikke strupe slangen til bremsekraftfosterkeren, da har du lite bremser etterpå. hmm, er ikkje det berre vakum da? er jo 3 vakum uttak til den eine slangen til bremsekraft forsterkeren? Kva skal eg da gjere med den?
|Ole| Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Her er eit bilde, er ikkje så bra. E30 gutta burde vel skjønne det :=)
ADHD POWER Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 hvorfor ikke bare kaste hele gummi dritten å bytten den ut i silicon/rør? den slangen holder ikke mye trykk uansett
|Ole| Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 det er jo det eg skal...derfor eg lure på om eg kan strupe den?
Rotty Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 det er jo det eg skal...derfor eg lure på om eg kan strupe den? du må ikke strupe den, da bli bremsene harde som f. men finn en anen løsning hvor du kan ta vakum fra. sikkert mange som har gjort dette før.
|Ole| Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 eg trur eg har en løsning litt lim, tynnere slange inni denne, og til slutt pkn middel rundt...burde vel gå? er jo vakum...
Ballder Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Er jo vakum helt til den begynner og lade ja. Enveis ventil på slangen er der orginalt, men du må nok fikse til så løsning din tåler ladetrykket serru.
Gjest Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Den du har merket kan du plugge. Bremsekraftforsterkeren får jo fortsatt vakum fra de som går til spjellhuset. Sånn gjorde jeg det.Gjenget opp med M8 tror jeg det var,og skrudde i en bolt.
|Ole| Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Den du har merket kan du plugge.Bremsekraftforsterkeren får jo fortsatt vakum fra de som går til spjellhuset. Sånn gjorde jeg det.Gjenget opp med M8 tror jeg det var,og skrudde i en bolt. takker for svar god hjelpi
conan Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Jeg brukte trykkrør der, korta inn en 90 grader som lå i rørpakka.
|Ole| Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 ahaa, det er det eg og har tenkt å bruke...så skal eg prøve uten dump ventil å kunn tilbakeslags filter idag... blir sikkert fett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå