StianA Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 hei har en benq prosjektor som bare står og ikke blir brukt, har vel sett totalt en film med denne så den er lite brukt. link til prosjektoren. http://www.multicom.no/PartDetail.aspx? ... 168%3br:pg selges for 4000 eller byttes i hjemme kino Har også en bokse pute, som ny kosta vel 1500 ny. bud? bokse puten anbefales og hente pga vekt veier vel 20 kg ++ bokse puten er sort med en logo på midten husker ikke hvilket merke den er kan evt legge ut bilder. Kommer mere ettervært som jeg har fått ryddet litt
StianA Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 har også et canon ixus 65 nesten ubrukt camera., følger med bæreveske og lader, ikke sd kort. http://www.lydogbilde.no/kompakt-digita ... 59567.html pris or kamera, 1200 kr. en ubrukt carbon duk 2x1 meter kostet 1300 ink mva da jeg kjøpte den, selges for 1200 ink frakt. selges pga skulle bruke den til et prosjekt som aldri ble noe til :/
tarjei bmw Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 jeg kjøper subben:) funker den bra? send meg en pm er du snill:)
-Anders- Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Ble`kke noen bokser av deg? hehe. Kvittering på projector? Og evt lerret?
StianA Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 Ble`kke noen bokser av deg? hehe.Kvittering på projector? Og evt lerret? nei ble nok ikke det gitt, så når står den og tar stor plass :/ skal ta og legge ut bilder hvis noen er intressert i bokseputa:P lerret har jeg ikke men dette koster rundt en 1000 lapp på komplett eller noe. men det billigste er jo og male en vegg hvit det gjorde jeg for den timen jeg har brukt projektoren. kvitering skal jeg klare og hoste opp ja mvh stian
Lex-Talionis Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Er det rein bokse sekk? eller er den lang sånn som thai sekken?
StianA Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Er det rein bokse sekk? eller er den lang sånn som thai sekken? den ser slik ut bare den er svart og hvit av merke pro touch den er laget av nylon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå