jensemann23 Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Nå er det plutselig venstre bak det kommer ramlelyder når jeg kjører over ujevnheter. Ikke sånne metalliske ramlelyder, men dype , lave lyder akkurat som om det lå en trekasse og rullet bak i bagasjerommet. Førrige dagen var det foran, men det var bare støtestaget som jeg ikke hadde skrudd til skikkelig. Men bak! Hva kan det være? Hører ingenting når jeg gynger på bilen, eller jekker opp hjulet og vrikker på det. Ingen slakke noe sted. Kan det være tårnlageret?
Snake Oil Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 gå over foringene på den siden du. kan være andre enn topp støtdemper,selv om den ryker ofte.
jensemann23 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 kan det være traversforingene/opphenget til diffen?
jensemann23 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 det viste seg at nedre bolten i støtdemperen var litt løs. Skrudde til den så ble det tight og fint igjen:D
///Mysild Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 hehe... mye slakk på denne bilen din nå for tia ville gått over og kikket litt tror jeg hehe... no offence
jensemann23 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 ja, har gått over og sjekket alt nå. Var nok jeg som var litt forivrig etter å teste etter at jeg bytta bakstilling:D
Fliid Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Ta seg god tid, det er viktig. Gjelder ikke bare deg, men sett flere eksempler. Mye foringer og lager kunne vært spart om man hadde tatt seg tid til og skjekke at alt sitter som det skal. Dere som kjører bane, trippelskjekking er ikke dumt.
jensemann23 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 jepp. Farlig å legge avgårde med løse ting og tang!
Dirty Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 hehe... mye slakk på denne bilen din nå for tia ville gått over og kikket litt tror jeg hehe... no offence og det sier han med Vidundler middel som topppakning sorry måtte bare
///Mysild Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 hehe... mye slakk på denne bilen din nå for tia ville gått over og kikket litt tror jeg hehe... no offence og det sier han med Vidundler middel som topppakning sorry måtte bare ja vel? er jo fikset, men hvis du vil bytte ei pakning som ikke er ødelagt for meg, så be my guest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå