Jonathan. Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 hei jeg trenger et nytt tak på min bmw på grunn av påkjørsel av elg. har noen en delebil eller bare et tak liggende som jeg kan kjøpe eller få? håper på raskt svar. Mvh Jonathan Løvhaugen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonathan. Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Jeg har til touring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonathan. Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Unnskyld glemte å si at det er en Sedan e36 : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Ta med deg bajonet sagen å kjør deg en tur til huggern, et tak er ikke noe de normalt sett får solgt så de skal vere mulig å få billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Har frontrute til sedan foresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 har til e36 sedan me takluke nylakert for ca 2år siden helt strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå