Hesleskaug Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 .....som kjørte denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 ikkje vanskelig og se at det var laget til, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Satistikkene sier at menn kræsjer mest, utvilsomt en mann som plantet den der. Dog helt urealistisk og på trynet bilde, og tar jeg ikke feil så passer den så mye bedre i tulletråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 hmmm er vel fake denne. men uten at noen damer skal føle seg støtt eller noe, så må jeg si at di jeg har vært i lag med har vært dårlige sjåfører. da tenker jeg ikke på fra a til b. men mere rygge, parkering etc. er nå min erfaring. har vel ikke nå med dette å gjøre, men på den annen side vil jeg ha en jente til å være sjåfør på min bil skåjiiilll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå