Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å bytte til meg diff til e30 318, mot e36 deler helst.

må vere i såpass bra stand det er verdt å bytte.

om det er forskjel på de forskjellige modellene av e30, er hvertfall dette en 88 modell.

ta gjerne kontakt på mobil: 41083689

Skrevet

Har lille diffen med 4.27 som har stått på 93-mod. E30 316i touring. Km.stand 220000. Ingen ulyder.

Men jeg har nok ikke bruk for E36-deler desverre :D

Skrevet
Har lille diffen med 4.27 som har stått på 93-mod. 316i touring. Km.stand 220000. Ingen ulyder.

Men jeg har nok ikke bruk for E36-deler desverre :D

sjekket gs isted, men de så forskjellige ut:S

eller vet du noe jeg ikke vet?:)

Skrevet

Bildene på GS kan av og til være illustrasjonsbilder som har noe avvik fra virkeligheten.

Dersom du har liten diff fra mener jeg at min passer rett på med tanke på både stikkakslinger og alle fester. Har ikke hørt noe om at det finnes forskjellige utgaver av disse diffene med tanke på passform.

Kan prøve å finne frem diffen i kveld og ta noen bilder av den så du får sammenlignet med din?

Skrevet
Bildene på GS kan av og til være illustrasjonsbilder som har noe avvik fra virkeligheten.

Dersom du har liten diff fra mener jeg at min passer rett på med tanke på både stikkakslinger og alle fester. Har ikke hørt noe om at det finnes forskjellige utgaver av disse diffene med tanke på passform.

Kan prøve å finne frem diffen i kveld og ta noen bilder av den så du får sammenlignet med din?

har nemmelig en e36, med liten diff, men trodde ikke den passet, så tenkte jeg skulle sjekke her, men om det er ett alternativ, kan jeg jo kun sjekke opp mot min egen, så da takker jeg for intressen, men trenger ikke fra deg like vell:)

Skrevet

Ok. Regnet med du hadde E30 jeg siden du spurte etter E30 diff :D

Edit: diffen jeg har passer hvertfall på alle E30 siden den kommer fra en e30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...