brutal1ty Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 fått meg førstebil og legger ut litt bilder:D spør vis det er noe:D utvendig: siden "20.08.08" bakifra "20.08.08" front "20.08.08" front (2) "20.08.08" felger "22.08.08" felger (2) "22.08.08" invendig: front seter "22.08.08" bak seter "22.08.08" ratt OSV "22.08.08" fiksing: jeg som har netopp skrubba litt rust på den (skal ta på grunnings i morra) "22.08.08"
tmice Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Har ikke så mye å spørre om, du får bare hive deg i "pimping"..... Grattis med ny bil! du hørte rett, BIL, BMW!
MGR Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 hmm, vil ikke ambefale å ha grunning rett på rust.. men midre det er noe rust grunning, ala rust bullet, viss det er vanelig lakk grunning på boks, så ruster det at med en gang. men så ut som en fin bil:)
brutal1ty Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 takk får det begge... er sånn greie som du skal ha rett på rusten... du skal egentlig bare gjerne alle kanter og sånn og gjøre det glatt, også legge på... men tokk litt mer med det samma... så f.eks. høyre hjulbue fjerna jeg alt:D men veit fortsatt ikke helt... men skulle tro det funka og legge på nå... fordi det står på boksen... noen flere bilder jeg tok i dag:D eksos potta som den er i dag rompa ferdig med og fjerne rust under der bagasjeluka sitter ferdig med venstre hjulbue ferdig med selve bagasjeluka... der det var mest rust noen bmw folk som veit hva faen jeg skal gjøre med denne beskjeden? reserve dekk plass my engine <3 bilder til planlegging av anlegg med eirik:D bagasjeplassen baki nærmere titt se til høyre og til venstre dør foran: dør bak: høytalere ved føtene (samma på begge sider) hattehylle orginale (samma på begge sider her også) dask høyre dask venstre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå