Gurken Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Jeg får melde om at jeg er den nye eier av gamle bilen til je motorsport. Det blir gjort mye ettervært. Dette er noe av det jeg har gjort med bilen siden jeg kjøpte den. # Sorte k-sport 330 bremser foran # Justerbar k-sport shortskifter # M pedaler + fotviler + girkule + håndbrekk og mattesett # Angel eyes hovedlamper med xenon # Nye vinterfelger (bilde senere) # Nye nyrer kommer ikke på mere i farta.. Mere kommer senere.. Skal prøve å komme med bilder om dette er ønskelig?
Gurken Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Fått tak i det semska rattet? Dyrt? Dette satt i bilen, skal snart byttes ut..
Martins Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Fått tak i det semska rattet? Dyrt? Dette satt i bilen, skal snart byttes ut.. ska du selge det?pris da eventuelt?
Gurken Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Grattis! bytte felger også? Disse som sitter på skal det R-dekk på. Skal ha noen andre sommer hjul..
Gjest Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Fått tak i det semska rattet? Dyrt? Dette satt i bilen, skal snart byttes ut.. Hvorfor bytte? Ubehagelig?
Gurken Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Fått tak i det semska rattet? Dyrt? Dette satt i bilen, skal snart byttes ut.. ska du selge det?pris da eventuelt? Det vet jeg ikke enda, mulig tidligere eier skal ha det..
Gurken Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Fått tak i det semska rattet? Dyrt? Dette satt i bilen, skal snart byttes ut.. Hvorfor bytte? Ubehagelig? Liker ikke det rattet, + at jeg ikke er glad i semska skinn..
Martins Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Fått tak i det semska rattet? Dyrt? Dette satt i bilen, skal snart byttes ut.. Hvorfor bytte? Ubehagelig? Liker ikke det rattet, + at jeg ikke er glad i semska skinn.. ska du selge da?pris evnetuelt
Gurken Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Fått tak i det semska rattet? Dyrt? Dette satt i bilen, skal snart byttes ut.. Hvorfor bytte? Ubehagelig? Liker ikke det rattet, + at jeg ikke er glad i semska skinn.. ska du selge da?pris evnetuelt Vet ikke enda..
-Anders- Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Hva skjedde med de gule lyktene som satt på da? Grattis med knalltøff bil da anyways!
Gurken Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 Hva skjedde med de gule lyktene som satt på da?Grattis med knalltøff bil da anyways! De tror jeg ble solgt, jeg har dem ikke..
JE Motorsport Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Fy fa.. så tøff bil da har fått deg Bare vi får bytta og ordna innstegslister nå så blir det bra, da slipper du carbon-alergien din også
Martins Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 har du noen planer sjøl og gjere da eller ska du ha den slik?bilen var fin den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå