jenaas Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Heisann!! Har en 2006 320d touring som desverre ikke har soundsystem. Lyden i anlegget synes jeg er overraskende bra, men er det noen oppgraderinger som kan gjøres iforhold til evt å bytte høytalere i dørene? I såfall noen som har oversikt over hva som kan brukes??
OleV Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Mange gode tips på denne linken. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=136594 Enkleste oppgraderieng er å benytte orginle høyttalere fra de bedre stereo pakkene. Det er dette jeg har tenkt å gjøre selv.
bjaa Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Har montert komplett stereo i en E90 sedan, og det jeg kan si er hvertfall med høytalerene forran er det veeeldig trangt, er ikke mange cm de kan bygge ut. Så endte med å finne et MBquart frontsett som bygde lite (under 4 cm) og det gikk akkurat. Blei knall lyd i frontsettet når det ble koblet opp mot forsterker, grei plassering for å få et litt høyere lydbilde en vanlige biler med høytalere i bunn av dørene, og i kickpanel osv.. Brukte dette på en 2 kanaler på 2x60 watt rms. Strevde litt med å ta ut klima kntrolleren, den satt fast! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå