Haxxormads Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Selger en ACS-look bakrutespoiler i ekte carbonfiber til E46 Sedan. Grunnen til at jeg vil selge den er fordi de idiotene jeg kjøpte den fra sendte meg feil type; jeg skulle hatt til coupè. Den er altså helt ny, bare prøvemontert. Utseendemessig er den veldig fin med jevnt lagt carbonfiber. Har prøvt passformen på en kompis sin sedan og det er ingenting negativt å si på den. Prisen ligger på rundt 1000,- men tar gjerne imot bud. Kontakt: mads.gogang@gmail.com eller send en PM EDIT: SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haxxormads Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 -bump- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haxxormads Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Lite respons her Skulle ønske jeg hadde bilde av når den er montert på bil. Carbonfiber passer til alle farger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 hvis du får tak i ett bilde av den montert. ser ikke så veldig godt hvordan den sitter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haxxormads Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Her er bilde av spoileren montert. Som du ser er passformen veldig god. Den er forsåvidt ikke limt skikkelig på her, bare lagt oppå for å vise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 400 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haxxormads Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 høyeste bud ligger for øyeblikket på 600 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 ja meget bra passform ser det ut som.. 700 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 800+frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 900+frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haxxormads Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Tror jeg sier meg fornøyd med 900 + frakt, med mindre noen topper det i løpet av nærmeste framtid. Må bare finne en pappeske som passer noenlunne først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 ok høres bra ut... send en pm når du har fått det til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå