BMWentusiasten Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 ØK: M tech rundt hele bilen: - frontfanger - sideskjørt - hekkfanger - speil - sidelister bør være i noe ok stand. om lakk har flasset gjør ikke dette noe siden det må lakkes opp igjen uansett. - Senkesett med dempere. Vurderes Gjerne PM dersom du har noe liggende eller vet om noen som har. Prioritetsrekkefølge: 1. M-tech hekk 2. M3 speil. (El. m/varme). 3.resten...
BMWentusiasten Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 fremdeles interessert folkens... Dere bør ligge under Koed på pris. ellers er det ingen vits.
kaihore Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 fremdeles interessert folkens...Dere bør ligge under Koed på pris. ellers er det ingen vits. selger speila mine da, er i bra stand;) fant ingen pris på de, men siden de er eletriske, er det vel rimelig med 400kr? svar på pm;)
Håvard ///M3 Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Mulig jeg har orginale M3 skjørt liggende. Skal sjekke i morra så gir jeg deg beskjed.
BMWentusiasten Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 Mulig jeg har orginale M3 skjørt liggende. Skal sjekke i morra så gir jeg deg beskjed. venter på beskjed..... Er mest interessert i speil og hekkfanger...
Boost Criminal Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 har komplett riger infinety 2 breddere, frontfanger, bakfanger, skjørter, senkesett. om det er intresant, men hadde tenkt å selge det med bilen 8000,- med bilen men der ganske tom
BMWentusiasten Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 har komplett riger infinety 2 breddere, frontfanger, bakfanger, skjørter, senkesett. om det er intresant, men hadde tenkt å selge det med bilen 8000,- med bilen men der ganske tom ellers takk... Rieger vil aldri være det samme... M-tech er M-tech
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå