Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skammer meg litt når jeg skal stille spørsmålet som nå følger. Men....junior har kjøpt seg en E34 som har en kilometer stand på nesten 200 000 kilometer. Det som selvsagt skjer er at deler av alle slag kommer "ramlende" inn gjennom dørene.

Det som er på vei "heim" nå er et nytt speedometer da det "gamle" har pixelfeil.

Dette står på 94000 kilometer.

Skulle så gjerne ha stilt dette til 198500 kilometer som er riktig for bilen.Altså opp med vel 100 000 kilometer.

Er det noen som vet hva Brages Bil i Ålesund tar for noe sånt ? Og om de gjør det ?

Er det andre som har gjort tilsvarende feks. ?

Strider VELDIG mot min moral å justere KM, men er samtidig redd for hva et forsikrings selskap vil gjøre med en ungdom som har oppgitt kilometer ved inngåelse av forsikring hvis han kommer borti noe og de henger seg opp i KM.

Gode råd mottaes med takk.

Blir jeg hengt opp på en vegg å spytta på så er det vel som fortjent....

Skrevet

Hvis du søker litt på forumet her så skal du kunne finne flere tråder ang. dette temaet!

Kjære deg, du vil jo bare være ærlig! Det er jo gjerne sånn at når folk tenker på "justere km-stand" så lyder dette negativt, men absolutt ikke i ditt/deres tilfelle! ;)

Beklager at jeg ikke direkte har noen råd/tips til hvordan få dette gjort, men ville bare si at jeg overhodet ikke syns det er noe feil med å justere km-stand, sålenge man gjør det i slik som deres situasjon! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...