JE Motorsport Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Vurderer å selge mine NYE UBRUKTE SPA Design instrumenter, som er av HØY kvalitet Jeg ønsker å selge disse samlet, har oljetemperatur, oljetrykk og kjølevannstemperaturmåler. Instrumentene er analoge med tilnærmet org BMW lys i instrumentene. Alle er utstyrt med diode for varsling av overskredet innstilt/programert temp/trykk og har egen innstillingsknapp/ nullstiller. Instrumentene blir brukt i både racing,marine og industri pga sin nøyaktighet, f.eks så har kjølevannstemp.måleren er max feilmargin på 2 grader mellom 0 og 140 graders temp. Disse skal også tåle mye støt. Alle instrumentene har ledningsnett og temp/trykkføler medfølgende. Vurderes solgt for 4000,-kr Min selvkost er 5500,-kr
JE Motorsport Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 byr 2 k Er lov med bud,men jeg skrev vurderes solgt for 4000,- For 2 lapper så blir de nok stående på hylla istedet, hvis jeg ikke skal bruke de selv da
Dirty Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 okei. nei måtte bare prøve meg. får ta å lage meg en slik en selv da
JE Motorsport Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 får ta å lage meg en slik en selv da Holderen følger ikke med, den ble solgt med gamlebilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå