bmwe34t Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 noen som vet hvordan det er å senke e34 turing med nivå regulering??
Glenno Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Problemet iallfall er om hylsa til demperen går av når bolten nederst på demperen skal ut. denne hylsa får du ikke kjøpt løs(en demper koster 6000kr ny). Så er det vist nok litt trøkk i nivå slangene. Noe annet er at du bestiller fjærer til nivåregulering. Ikke fått senket min ennå men samlet litt info samt handlet inn senke fjærer. Står bl.a litt i tråden om min bil. Finner link under min profil. Ellers så skal det ligge noen tråder nå om dette om du gjør et søk.
bmwe34t Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 ailt d e greit.. men når du bytter til lavere fjere vill ikke da nivåreguleringa kjøre mer trøkk på demperne for å prøve å få rompa opp i rett høyde???
Glenno Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Søke på tråder kalt "justering av nivåreguleringer". Skal ligge online ETK bilder av hva du trenger justere på, samt litt på angående påfylling. Har du bently boka skal vist nok det meste stå der. Fint om du kan skrive på bokmål for ikke bestandig like lett lese dialekt, ass .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå