am0n Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Bilen Selges grunnet behov for stv. Bilen leveres med 4 nye felger og dekk, samt helt nytt justerbart senkesett godkjent hos biltilsynet. Det følger også med et par nylakkerte orginale sideskjørt som ikke er montert. På vinterfelgene sitter det nesten helt nye piggdekk. Bakruten ble byttet sommer 2007 og bilen ble EU godkjent høsten 2007 med 0 feil. Nylig byttet olje og filter. Pris: 100k Kontakt info: Aleksander S. Olstad 2409 Elverum Mob: 92088155 Mail: aleks_olstad@yahoo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
am0n Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Og om noen lurer på de røde refleksene bak. Ble jeg stoppet av biltilsynet og fikk beskjed om å skaffe meg en alternativ refleksløsning. Da baklyktene tydligvis ikke hadde noen refleks ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Ganske fantastisk i et land der det er PÅBUDT med kjørelys forann og bak!! Å får man stopp så holder det ikke med VARSELTREKANT? hmm Over til noe annet, er bilen gått langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default km.stand: 182000 Lykke te med salget. meget pen cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
am0n Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 ja det glemte jeg og nevne. Takk For det lloydsb =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg