Hveberg Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 I går skulle jeg starte bilen min, men den bare ulmet litt og døde. Hva skjer? Jeg har sjekka coilen - så det er tenning. Er det innsprøytinga? Det er en 318is ; ) Takk for alle svar!
Glennski Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Kan være bensinpumpa, tomgangsregulator, innsprøytinga + +
///Mysild Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 hør på bensinpumpa om den sviver... kan være denne... en kamerat hadde samme problemet...
Snake Oil Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 lite info du kommer med. mener du at bilen starter,før å bare dø rett ut? går den om du gir den litt gass? går den bedre når den blir varm? kom dette sånn plutselig,ut av ingenting? Mye mulig at kompisen din som måler luftmengde er begynt å bli litt slakk etterhvert
Hveberg Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 Vel, jeg hadde litt småkjøring hele den dagen. Jeg skulle bare inn i huset 5 min også dra igjen. Idet jeg skal starte den - så ulmer den og dør. Sånn fortsatte det. Jeg lot han stå litt, og prøve igjen senere. Det funka ikke. Hvis jeg gir gass, dør den bare. Får nytt bensinfilter i morra og prøver det. Virker det ikke, er det bare et problem mindre. Men, takk for alle svar.
Dirty Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 vis den dør når du trykker på speed. kan det være gassspjeld sensor. vis jeg kobler den ut på min 328 dør den når jeg trykker på speed.
Hveberg Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Så over litt i dag. Bensinfilteret var det ikke. Sjekka relèn også. Det var gnist og sikringa var fortsatt friske. Bestiller pumpa og setter den på på torsdag. Regner med det er den.
Jokkis Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 hadde en 98 mod 540 som startet og stoppet igjen. da var det kamaksel sensor som gjorde det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå