carlhaakon Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 hei jeg har en E36 med orginalefjører bak, valsahjulbuer og enda så skraper den på grunn av feil inpress på felga. noen som vet om noen stivere fjører bak som jeg kan bytte til? bilen skraper kunn når man gir på litt i svinger og slikt med folk baki så fjørene er får myke.
BerG89 Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 har samme probleme selv, har bytta støtdempere for dem var gående men, hjalp ikke så mye. si ifra vist du har finni en løsning på det da:P
carlhaakon Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 åja, jeg har andre dempere men fjørene er orginale bak, skal gjøre det
maurtin Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 jeg har forsterka bakfjærer fra schmiedmann i orginal høyde på min bil, er nok en god del stivere enn orginale.
carlhaakon Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 jeg har forsterka bakfjærer fra schmiedmann i orginal høyde på min bil, er nok en god del stivere enn orginale. kansje jeg skal prøve de
maurtin Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 http://schmiedmann.no/ synes å huske de kosta rundt om kring 500kr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå