Christian Nyegaard Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Har skrevet litt om dette i tråden om bilen min men tenkte jeg kanskje skulle stille spørsmålet her til et litt bredere publikum. Har en 2001 730d med innebygget telefon. Denne har den trådløse Siemens Bit-II modulen. Har byttet selve modulen nå da den som fulgte med bilen ikke var oppegående (fuktskadet av alle positive ting....) og selve modulen fungerer nå som den skal og leser simkortet i midtarmlenet helt fint. Problemet er selve håndsettet. Det er jo trådløst og virker ikke som holderen i midtarmlenet klarer å lade den opp. Har testet at det er liv i håndsettet med normale AA batterier (da uten å forsøke å lade det selvsagt) og da er det liv i det. Såh, noen som har noen gode forslag til hvorfor håndsettet ikke blir ladet ? Modulen i midtarmlenet fungerer jo åpenbart vertfall delvis siden SIM kortet jo sitter der. Men kan det like fullt være noe annet galt med modulen? Er det i det hele tatt den som styrer dette? Burde kanskje ta en titt i WBA men kan ikke si jeg kjenner det opplegget skremmende bra enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå