Jørgen Lie Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Er litt på utkikk etter e30 el e34, evt e36.. helst med 6 syl. den bør være teknisk bra, uten noen store kostnader fremover da jeg har satt meg på skolebenken. Da sier det seg selv at bilen skal være EU godkjent, og helst evt forandringer på bilen i vognkort (motor og senking jeg tenker mest på her). BT er på hugget for tida Er også greit om den ligger ikke så alt for mange timene unna Kristiansund.. Prisant er max 50.000. Mvh Jørgen
Jørgen Lie Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 opp. virker nesten som om d hverken er selger el kjøpers marked for tiden?
Jørgen Lie Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89269 har sett denne ja, men blir litt langt å dra egentlig da budsjettet ikke er alt for stort for en skoleelev
viplash Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Hei! Jeg har en 525iA E34 med en fin 6 syl motor. Ta kontakt på PM dersom du er interessert så kan vi snakke videre der. Vurdere ssolgt da jeg vil opp på en 7 serie nå Min ligger rundt den prisen du ønsker og betale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå