Breitling Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Hva må jeg bruke for å fylle ojle på diffen?? Ligger jo veldig høyt for å komme til, så hva slags hjelpemidler bruker dere?? og hvor får dere evt kjøpt dette.
528i Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 hei du, har laget meg utav en drikkeflaske med tut, også brukt fex imsdalflaske, men på den må du ta av den hvite munnstykket på toppen. satt på en 20 cm slange med eltapt. så bare trø den innimellom der under,putt slangen i hullet, og klem til bruker samme ved fylling av girkassa funker til å tømme diffen og girkassen og. bare ha en lenger slange på
Tommy Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 På de fleste oljekanner (1L) med diffolje, så er det en påfyllingstut som du trekker ut av flaska, så du får fylt på oljen.
tribal167 Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Castrol olja jeg brukte på diffen, var det tut.. Kjøp den, så slipper du jallamekke!
Breitling Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Har fått Castrol-olje ja, men av en kamerat som jobber på verksted. Han måtte snike olja ut i uorginale beholdere slik at sjefen ikke fant det ut, så har ikke fyllenippel. Derfor jeg spør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå