Dan Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Etter skifte av bakpotte, har jeg en Simons bakpotte til overs. Pris: 500 kr. Bør helst hentes, ev. møtes på halveien mellom Saltdal-Bodø eller i umiddelbar nærhet. Kan sendes hvis ønskelig. Oppdatert med bilder av potta: På bil: Potta er hel, uten hull og bulker. Brukbart anlegg til en billig penge.
Laudrup Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Lurer på en ting jeg da. passer denne på 325 og mån tro? Kan sjekke litt på min egen, har simons sportsystem der også.
Dan Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Det passer nok ikke. Hadde en som var interessert, men etter å ha sett bilder mente han den ikke passet. Rørene som går til bakpotta er vinklet annerledes på 325.
Laudrup Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Ja ser sånn ut også er det ikke vanlig skjøtefesting med klemmer, mens med fjærer på denna eller? Klart, det går jo å sveise omm sikkert da...
helgeb Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 passer rett på original midtre del dette her? hvor mye koster det ca. i frakt?
Dan Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Skal passe rett på ja. Potta er ferdig pakket og teipet og veier 13-14 kg. Ifølge posten.no blir det 214 kr med Norgespakken.
Bjarte87 Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 faen! Skulle hatt den på e30 Prosjektet mitt.. hehe. Ingen problem og få den til og passe med litt varme og erfaring;-)
Dan Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Det var synd. Førstemann til mølla vet du Går nok å få den til å passe for de som kan sånt, ja. Potta er grei den, fin lyd i den og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå