gnmfr Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Kan jeg bruke locktite på gjengene til oljetilførsel tenker da på inn på turbo og ut fra oljefilterhuset... har nå brukt flytende silikon gummipakning fra biltema som ikke har vært helt heldig med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Er iallfall 3 typer Locktite, men min erfaring er at de tåler olje ja. Herder dette tåler mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerErik Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Den som heter gjengetettning virker hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Enig med per erik, gjengeteip er tingen. Ser ut som en teip/ bandasjeteip og som regel er hvit. Men ikke bruk for mye, lett at driten sprekker da det blir for trangt og teipen sprenger på motparten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Enig med per erik, gjengeteip er tingen. Ser ut som en teip/ bandasjeteip og som regel er hvit. Men ikke bruk for mye, lett at driten sprekker da det blir for trangt og teipen sprenger på motparten. Trodde gjengeteip oppløste seg i olje jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå