Bare_egil Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Hei, jeg ønsker som sagt å kjøpe dempere til min e30. Må være til 51mm fjærbein. Og trenger bare foran. Mvh Trond Hammer
Rogern Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Jeg har 2stk røde apex-sport dempere tilsalgs. 51mm bud?
Bare_egil Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 Jeg har 2stk røde apex-sport dempere tilsalgs. 51mmbud? er de nye eller er de brukt?
Rogern Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Ups, glemte det.. De er brukte, vet ikke hvor gammle de er da de sto på en delebil jeg kjøpte. jeg har brukt dem på min e30 med m30. Har nå bygget om til e36 fjærbein. Vanskelig å si stand på dem, men de lekker vertfall ikke. Har også bakdemperne hvis du vill ha komplett sett.
Bare_egil Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 Ups, glemte det.. De er brukte, vet ikke hvor gammle de er da de sto på en delebil jeg kjøpte. jeg har brukt dem på min e30 med m30. Har nå bygget om til e36 fjærbein. Vanskelig å si stand på dem, men de lekker vertfall ikke. Har også bakdemperne hvis du vill ha komplett sett. er egentlig på utkikk etter nye, trenger bare foran..
Bare_egil Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Ups, glemte det.. De er brukte, vet ikke hvor gammle de er da de sto på en delebil jeg kjøpte. jeg har brukt dem på min e30 med m30. Har nå bygget om til e36 fjærbein. Vanskelig å si stand på dem, men de lekker vertfall ikke. Har også bakdemperne hvis du vill ha komplett sett. har du solgt disse? hvis du pumper disse går dempern ut igjen? siden de er brukte så byr jeg 500kr hvis de kommer ut igjen etter de er trykket sammen..
RoaldJ Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 jeg har to så og si nye.. brukt i ca 2 mnd... men disse er kun innsatsdempere... de er kjørt med 50mm senkesett og funka ganske bra... 300 kr pluss frakt?
Rogern Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Ups, glemte det.. De er brukte, vet ikke hvor gammle de er da de sto på en delebil jeg kjøpte. jeg har brukt dem på min e30 med m30. Har nå bygget om til e36 fjærbein. Vanskelig å si stand på dem, men de lekker vertfall ikke. Har også bakdemperne hvis du vill ha komplett sett. har du solgt disse? hvis du pumper disse går dempern ut igjen? siden de er brukte så byr jeg 500kr hvis de kommer ut igjen etter de er trykket sammen.. Demperne har funket bra hos meg. Er borte på jobb til 9 sept så kan sjekke dem å ta bilde da hvis du fortsatt er int.
Bare_egil Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 jeg har to så og si nye.. brukt i ca 2 mnd...men disse er kun innsatsdempere... de er kjørt med 50mm senkesett og funka ganske bra... 300 kr pluss frakt? er disse orginale? hmm, er vel i utganskpunktet det jeg er ute etter.. er de man bare skrur fast i fjærbeinet..?
RoaldJ Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 du skrur ut de gammle med en stor mutter på toppen og drar den utav hylsa. så setter du disse oppi. er en innsatts-demper
Bare_egil Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 ok, da tar jeg disse hvis de er i den stand du sier.. tar resten på pm ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå