larssr Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Har en god del deler igjen etter oppbygging av bilen. Diverse karosserideler, lykter, noe interiør etc. Blant annet: Panser, venstre/høyre forskjerm, høyre bakdør. Alle karosseridelene er rustete og småbulkete. Så går veldig billig ellers blir det kastet. Original høyre baklykt hvit/rød, originale baklykter. 4 stk frontlykter. Type ZKW. Har også både fremseter og bakseter i grått stoff + dørpaneler bak. Garantert noe jeg har glemt..I tillegg til mye smådeler. Selges meget BILLIG! Bare å spørre hvis det er noe dere trenger Og alt er fra en sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Har også facelift grillstykke med nyrer. Svarte med chromkant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIVHOE Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 hei.. hvor mye skal du ha for panseret ditt? jeg trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 hei.. hvor mye skal du ha for panseret ditt? jeg trenger det! PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hveberg Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 legger du ut et bilde av de stoffsetene? ene framsetet mitt er litt slitt og godt brukt : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 legger du ut et bilde av de stoffsetene?ene framsetet mitt er litt slitt og godt brukt : p Jeg kan ta i morgen. Er setetrekk på dem nå, så har ikke sett åssen de ser ut engang. Men kan tenke meg et dem er ganske slitt og..Byttet ut baksetene hvertfall, og de var det flere hull i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Har også facelift grillstykke med nyrer. Svarte med chromkant Passer nyrene på en 97 modell? Eller er det kun til facelift grillen til biler med den gamle type grill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Hvor mye skal du ha for facelift grillstykke med nyrer. Hvilken farge på grillstykke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIVHOE Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 hei jeg som lurte paa panseret ditt. Kan jeg faa ditt nr saa kan jeg komme idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå