freshprince Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 -------------------------------------------------------------------------------- Skal selge min seidl styling. Det har vært montert og kjørt med på bil, så det er monteringshull i frontfanger, sideskjørt, bakfanger. Kit`et er svart lakkert(Anbefales lakkert på nytt) og består av: Frontfanger(Har ikke lykter,netting til frontfanger) Bakfanger(har ikke netting) Sideskjørt(Ene skjørtet har liten skade som er minimal) Ellers har jeg speil(M3)(Hs,Vs)og lille typen øyelokk som jeg ønsker å bli kvitt. Har tenkt meg ca 4000 for seidl kitet Fram, bakfanger og skjørt(selges samlet) Har også bærearmer bak til salgs.Disse er fine hvis du skal bygge om din e30 til skivebrems. Mangler alt, kun rene bærearmer---1000 ,- Selger også en diff som har stått på en 325i 87. km stand 230 k. 3, 64 i utveksling. 1500,- Har også endel småtteri deler til e30 bla en hel 316 pre facelift som skal ribbes..Interiør er det ikke i bilen. Ei heller frontlykter. Si ifra hvis du trenger noe...
conan Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Hva skal du ha for front-bakfanger og sideskjørt?
freshprince Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 Bakrutesenkeren er nå solgt! Bak og fremfanger, sideskjørt står i 4000.
Jørgen Lie Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 har di skikkelige bilder av sideskjørt? passer disse 4 dørs??
freshprince Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Jeg har ikke anelse om hva de heter eller om de passer til 4 dørs. har stått på min coupe, så jeg vet at de passer til den typen.
Lex-Talionis Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Nagler fast et vinkeljern bortover kanalen og limer fast skjørtet til vinkeljernet regner jeg med
freshprince Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Ja de var festet sånn på min iallefall. Jeg sier 900 for skjørtene, da det ene har en liten skade. Den sprekken du ser oppe til høyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå