tobiass1 Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Har akuratt kjøpt ny bil og da er det noen ting jeg vil gjøre med den: Ikke akuratt et stort prosjekt, men jeg søker tips til og få fikset bakfangeren min da det er skjært ut en firkant i den p.g.a hengerfeste. Vet jo at jeg kan pusse ned og sparkle hele driten å få en proff lakkerer til og lakke den på nytt, men gidder ikke og gjøre det med en org fanger da kjøper jeg heller ny. Litt flaut og vise dere dette bildet med masse polish rester på plasten og skitten bil, men det er det bildet jeg har. Polish sølingen er ikke meg Skal gjøre endel mere med bilen framover, men starter med og få fikset dette. Hilsen tobiass1.
Tommy Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Kjøp del nr 5 på dette bildet her, det er den originale luka til avtagbart hengerfeste, så sjærer du ut resterende, og monterer luka. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15
tobiass1 Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 hmm kansje ikke så dumt den der.. Skal tenke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå