Gå til innhold

E34 91mod 525


MpA
 Share

Anbefalte innlegg

selger bilen min for HBO 30 000.

Det som er gjort, sveist eksos, nytt batteri(100am), skiftet dempere og fjærer(senket 30\40 med tuv godkjenning) skiftet kamakselføler veiakselføler 4 coiler, clutch, venstre øver bærearm, dynamo, radiator, nettopp satte i nye setter med armlener. Er og diff på den sentralås(ikke kjøre computer, men er den lille i speedoen)

Felgene følger Kanskje med, er ikke sikker enda, ha make felger som flasser på bakfelgen, så får se om det blir rett pris. Sakata 19*9,5 bak med 245/35r19 å 19*9 235/35r19 forann.

Bilen er ikke strøken, men er god og fin, et bitte lite rift i førersete,(midten)klima funker ikke, topen på bakdemperen må skiftes(200 - 400 kr)venster framskjerm må skiftes(har den, følger da med) er noe rust på den selvfølgelig men du får det og med :P, grunnet salg er fordi jeg vil ha 3 serie igjen, denne kunne desverre ikke måle seg med E30 :( men ja, tror jeg skal ha det meste med nå... den er rullet en del, men den bærer ingen nag av det, bruker nesten ikke olje, men faktisk litt vann siden klima ikke funker.

Legger ting til etterhvert som jeg kommer på etterhvert, mellomaksel lageret er og byttet, og hjullager høyre frame skulle vært byttet da dette har begynt og lage lyd.(lett match)

Eller bytte i E30 325.

eaff81tn2wqi6ki5gmcw.jpg

a3k5jcwkpwj91vhv7v4a.jpg

7anf7ojlirzzf23ovbl6.jpg

ptnw659astw5bzafmncc.jpg

ajh0rxr3fp0b8m551buw.jpg

g0mzcqv57cp59eynfxvb.jpg

57dp5ph65gknobblgowh.jpg

a7hp9zjeff5u7jkp7z2d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står diffbrems på den ja, det jeg mente, hvordan kan du fortell meg at det bare er tull, det lekker fra klima anlegge,det kommer ikke kald luft men varm luft funker fint, og lunken og mellom, men ikke kald, og som sakt dette er ikke noe diskusjonstård, men en salgstråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står diffbrems på den ja, det jeg mente, hvordan kan du fortell meg at det bare er tull, det lekker fra klima anlegge,det kommer ikke kald luft men varm luft funker fint, og lunken og mellom, men ikke kald, og som sakt dette er ikke noe diskusjonstård, men en salgstråd.

Da er det vel greit da.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...