528i Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 uniden bearcat BC 175 xl stasjonær politiradio, men innebygd antenne og utgang til (stor) antenne. er i strøken stand, følger med strømforsyning, kraftig mottaker. 16 kanaler, autosøk ets. hør politi,brann.ambulanse,fly,heli,taxi, forsvaret, ja det meste 600kr forskudd.
528i Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 veldig gøy. nå gjorde du meg usikker på om jeg vil selge joda har flere
StianA Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 du har ikke noe bilde av den eller noe link til en side som selger?
Amzoch Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 RImelig lang.. men va er vitsen me politi radio? FØr det første så tar di det meste over Telefon nu til dags pga di vet folk hører. før det andre så går di over til digitalt snart. brann har vell gjort det? usikker. og da er den jo ubrukelig.. hadde.. men slutta å bruke den før du hører ingen ting intrisant lenger
528i Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 kun politi som går til digital . og det er ikke før 2011. er lang vidde i grunn. vanskelig å si, hører godt bardufoss,setermoen. finnsnes, av og til bodø, tromsø etc. men en 3-4 mil vil jeg tro med lille antennen. plages litt med bilde desverre. men prøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå