Speedy_G Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Var ute og køyrte ein dag, så plutseleg så forsvant den venstre viskaren vekk, såg at den var nesten borte ved side speilet. Så eg fant ein plass for å stoppe og sjekke kva som var problemet. Fant ut at viskaren ikkje hadde noko motstand når eg flytta på den, så konkluderte med at den ikkje var kobla til motoren. Høyre og kjenne at motoren går, men virka som staget eller noko er øydelagt. Nokon som veit korleis eg får tilgang til å sjekke viskarmotoren evnt. fikse det. MVH Kenneth
tmice Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Sjekk festet som ligger under dekslene, på min så knakk festet som ligger helt til høyre (sett forfra) og inn mot torpedoveggen. Måtte borre hull i den å sette en gjennomgangsbolt som jeg låste fast... Hadde da samme symptomer som på din bil.
Speedy_G Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 Høyres ut som det samme som problemet eg har, men korleis får eg tilgang til motoren? Må eg fjerne kupefilteret osv? Er litt irriterande å ikkje ha vindusviskere:P
tmice Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Motoren går jo så den er vel ikke problemet. Du må ta av noen deksler mot torpedoveggen, også pollenfilter om jeg ikke husker feil, du ser i så fall hva som må av for å komme til skruene som fester viskerne. Å mine viskere satt noe inni h...... fast, måtte bruke et lite "spett" å samtidig slå på bolten for å få de av.... men vær forsiktig så du ikke bryter sund noe plast o.l.
Speedy_G Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 Ok, for meg så ser det ut som at eg må fjerne den plast/gummilista som ligger inntil frontruta nede ved viskarane for å komme til problemet. Samtidig som at den mutteren som held viskaren på plass kjem til å bli eit problem, har eire rundt heile. Så kan bli eit h....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå