E.Wenaas Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Høres bra ut! Men jeg vil gjerne se noen bilder, tror de fleste interiserte ønsker dette
Eivind E Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 Jotakk jeg kan skaffe bilder men da må jeg jo pakke ut setene og de er så fint pakka inn.. hvis du bor på Eidsvoll kan du jo bare ta turen inn til Oslo for å se på de? Jeg lover deg at de er fine!
tarjei bmw Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 mye skal du ha for komplett skinnintriøret da?
Eivind E Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 Jeg har jo skrevet en prisantydning på 4000, men kan også godta bud under, eventuelt bud over hvis det er mange interessenter. Det viktigste for meg nå er å få disse solgt slik at jeg frigjør lagringsplass i boden og jeg kan bruke pengene på folkevogndeler til bobla mi. Så dersom noen er villig til å komme med et reelt bud vil dette bli tatt seriøst uansett beløp!
Oslo-power Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Jotakk jeg kan skaffe bilder men da må jeg jo pakke ut setene og de er så fint pakka inn.. hvis du bor på Eidsvoll kan du jo bare ta turen inn til Oslo for å se på de? Jeg lover deg at de er fine! Denne skjønte jeg ikke helt.. Hvis han kommer til deg må du jo uansett pakke dem opp ? :S
325icab_88 Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Solgt? Hvis ikke kan du gjerne komme med de til sarpsborg!
Bamsebrakar Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Få opp noen bilder så får du nok noen bud..
E.Wenaas Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Jotakk jeg kan skaffe bilder men da må jeg jo pakke ut setene og de er så fint pakka inn.. hvis du bor på Eidsvoll kan du jo bare ta turen inn til Oslo for å se på de? Jeg lover deg at de er fine! Denne skjønte jeg ikke helt.. Hvis han kommer til deg må du jo uansett pakke dem opp ? :S Hehe, samme tenkte jeg
Eivind E Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Da er setene solgt til cobra2 og dørtrekkene til Raynik. Så slipper dere andre å bry de mikroskopiske hjernene deres med problemstillinger dere ikke finner ut av i løpet av min levetid.
Oslo-power Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Da er setene solgt til cobra2 og dørtrekkene til Raynik.Så slipper dere andre å bry de mikroskopiske hjernene deres med problemstillinger dere ikke finner ut av i løpet av min levetid. Fin innstilling for en ny må jeg si
conan Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Cobra2???? hehehehehe, er vel conan du mente PS: setene var i perfekt stand de. Sier bare kupp jeg azz.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå