Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å bremsa bilen i sta. Gikk delvis som forventet.

Den ble bremsa hos autokvikk i oslo, rulla de bruker er kjent for å være streng.

Første forsøk ble 214.4 på hjula. Fikk nesten litt sjokk. Så begynte christer å justere og fjerne div ting. Da bilen drukna i bensin på første forsøk.

Det er forresten chip på den, ikke datasprut.

Så til slutt fikk vi 260,5hk 391nm på hjula, og 300hk i motor. Det får man være fornøyd med. Tross alt orginale dyser.

Til sammenligning bremsa en "orginal" bmw e36 325 140hk på hjula der, og det var visst ikke noe galt med den.

6fl7lcua0yprvx3m7hm6.jpg

o7ephz8xmoxrmmy1ny5s.jpg

prwt8bs1l3mx68txyqae.jpg

Skrevet

gratulerer :wink:

kjekt med slike bremsepapirer. skulle vert en egen tråd!

hvilket bensin trykk har du siden du klarer så mye med orginale dyser?

Skrevet

Ja, det var jo noe sånt du regna med i motor, når du satt den sammen.

Var det ikke orginale dyser du satt på da? Siden vi hadde problemer med større dyser. Mener å huske vi laga en chip som ga ekstremt med bensin.

Det viste seg ihvertfall at den gikk altfor fett, noe jeg synes er rart om det er orginale dyser der.

Det christer gjorde var å fjerne vacuum fra både progressive trykksregulatoren, og den orginale.

Vet ikke hva det sier dere.

Skrevet

At den ikke gir mer bensin når trykket øker. så han justerte ingenting på bilen? bare bremset?

260hk på hjula er jo ikke galt, men overraskende tidlig 5300 rpm allerede :P

Skrevet
Ja, det var jo noe sånt du regna med i motor, når du satt den sammen.

Var det ikke orginale dyser du satt på da? Siden vi hadde problemer med større dyser. Mener å huske vi laga en chip som ga ekstremt med bensin.

Det viste seg ihvertfall at den gikk altfor fett, noe jeg synes er rart om det er orginale dyser der.

Det christer gjorde var å fjerne vacuum fra både progressive trykksregulatoren, og den orginale.

Vet ikke hva det sier dere.

Vi satt i 320cc dyser.

siden han gjorde dette fikk den sikkert for mye bensin.

Skrevet

Dette gjorde vi etter den fikk for mye bensin. Første forsøk havna vi på 214hk, da drukna den i bensin, så fjerna han de slangene, og litt div, så bremsa den 260.

Så det er større dyser ja. Hva med lmm da? den forble orginal?

Skrevet
Dette gjorde vi etter den fikk for mye bensin. Første forsøk havna vi på 214hk, da drukna den i bensin, så fjerna han de slangene, og litt div, så bremsa den 260.

Så det er større dyser ja. Hva med lmm da? den forble orginal?

Lmm er orginal ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...