OLEZZ Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Var å bremsa bilen i sta. Gikk delvis som forventet. Den ble bremsa hos autokvikk i oslo, rulla de bruker er kjent for å være streng. Første forsøk ble 214.4 på hjula. Fikk nesten litt sjokk. Så begynte christer å justere og fjerne div ting. Da bilen drukna i bensin på første forsøk. Det er forresten chip på den, ikke datasprut. Så til slutt fikk vi 260,5hk 391nm på hjula, og 300hk i motor. Det får man være fornøyd med. Tross alt orginale dyser. Til sammenligning bremsa en "orginal" bmw e36 325 140hk på hjula der, og det var visst ikke noe galt med den.
Ola. Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Slettes ikke ille! Sku tatt med turtallet på det bremsepapiret også
Turbo-Tommy Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Hvilket trykk var dette på ? og er det standard motor, dvs ikke dreide stempler\cometic toppakning?
-Anders- Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 hvor mye tar dem for dette? jeg skal teste ut før/etter m50 innsug på min.
OLEZZ Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 1250,- for bare bremsing. Kjørte på ca 0.8 i trykk, og mls pakning. Ikke gjort noe med bunndel.
e30 tic Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 gratulerer kjekt med slike bremsepapirer. skulle vert en egen tråd! hvilket bensin trykk har du siden du klarer så mye med orginale dyser?
MotorViagra Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Grattis.. rett og slett bra! Hadde jo tippet rundt der, men papirer på det sier mye mere Org, dyser??
OLEZZ Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 Ja, det var jo noe sånt du regna med i motor, når du satt den sammen. Var det ikke orginale dyser du satt på da? Siden vi hadde problemer med større dyser. Mener å huske vi laga en chip som ga ekstremt med bensin. Det viste seg ihvertfall at den gikk altfor fett, noe jeg synes er rart om det er orginale dyser der. Det christer gjorde var å fjerne vacuum fra både progressive trykksregulatoren, og den orginale. Vet ikke hva det sier dere.
Azeton Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 At den ikke gir mer bensin når trykket øker. så han justerte ingenting på bilen? bare bremset? 260hk på hjula er jo ikke galt, men overraskende tidlig 5300 rpm allerede
MotorViagra Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Ja, det var jo noe sånt du regna med i motor, når du satt den sammen. Var det ikke orginale dyser du satt på da? Siden vi hadde problemer med større dyser. Mener å huske vi laga en chip som ga ekstremt med bensin. Det viste seg ihvertfall at den gikk altfor fett, noe jeg synes er rart om det er orginale dyser der. Det christer gjorde var å fjerne vacuum fra både progressive trykksregulatoren, og den orginale. Vet ikke hva det sier dere. Vi satt i 320cc dyser. siden han gjorde dette fikk den sikkert for mye bensin.
OLEZZ Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Dette gjorde vi etter den fikk for mye bensin. Første forsøk havna vi på 214hk, da drukna den i bensin, så fjerna han de slangene, og litt div, så bremsa den 260. Så det er større dyser ja. Hva med lmm da? den forble orginal?
MotorViagra Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Dette gjorde vi etter den fikk for mye bensin. Første forsøk havna vi på 214hk, da drukna den i bensin, så fjerna han de slangene, og litt div, så bremsa den 260.Så det er større dyser ja. Hva med lmm da? den forble orginal? Lmm er orginal ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå