larssr Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Vurderer å selge bilen nå rett etter den er ferdig. Lakkerte den for en uke siden. Har holdt på med den i 3 måneder nå. Tatt alt av bulker og rust. Pusset helt ned og lakkert svart (var rød). Bilen har gått ca 240000. Motoren er fra 1995 og har gått omtrent 150000 km. Chippet. Nye lykter foran/bak og nye grøftelys. Xenon i nærlys og grøftelys. Nye m-lister. Ny frontfanger. Nye sideskjørt. Nytt grillstykke/frontstykke og nyrer. Byttet begge forskjermene og høyre bakdør pga rust/bulker. Interiøret er ikke strøkent, men forholdsvis helt og greit. Har satt inn sportsstoler fra coupe. Har i tillegg montert m-pedaler og m-girkule. m-håndbrekkshåndtak kommer i posten mot slutten av denne uka (sammen med carbonemblemer). Sitter gule justerbare koni-dempere på. Har også senkefjærer som ikke er påmontert for øyeblikket (60/40). Har montert litt stereo og, men ikke noe ekstreme greier. Tror jeg har fått med det meste, men sikkert glemt noen småting. Bare å spørre hvis det skulle være noe mer. Trenger absolutt ikke selge, men bytte kan være aktuelt. Kan også selges mot riktig pris. Ligger temmelig mange timer bak dette.. Bilder kommer straks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 hva kunne du tenkt deg i pris?? er den større motoren godkjent i bilen? fin bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Litt usikker på pris. Litt avhengig om 19" hjulene skal være med eller ikke. Motoren er ikke godkjent i bilen nei. Ikke fått byttet bremsene bak enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 kjøp min bil. å jeg tar din innbytte. de felga på bilde er vell ikke 19" ? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emileirik Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Hvor mye skal du har for den uten 19-tommerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 kjøp min bil. å jeg tar din innbytte. de felga på bilde er vell ikke 19" ?http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Nei, det er 17". Kan legge ut noen bilder av felgene nå med det samme. Og innbytte er kun aktuelt mot noe med større motor..Det er eneste grunn til at jeg vurderer salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Hvor mye skal du har for den uten 19-tommerne? Bare å komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Her er noen bilder av 19" hjulene. Breyton Imagine. 9x19 ET38. Nye dekk, kjørt 15 km med dem. 245/35 og 265/30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 byr 17 med felga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 17k uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Larssr, du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Bumper med å legge med et par bilder på åssen bilen så ut for et par måneder siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 20k;D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Solgt. Dog for litt mer enn deres "bud" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg