Gå til innhold

525iA vurderes solgt

viplash
 Share

Anbefalte innlegg

Min kjære 91 modell 525iA vurderes solgt, da jeg har lyst til og gå opp en klasse til 7-serien.

Om bilen kan jeg fortelle at den er diamant svart i fargen (tror det heter det). Den har gått 255.000, uten at det merkes spesielt på bilen. Det står 18" dekk og felger på bilen. Av utstyr kan det nevnes, bluetooth handsfree sett, elektriske speiler, elektriske vinduer, elektrisk takluke, automatgir, motorvarmer og kupevarmer (som jeg kommer på ). Ellers er bilen hel og pen. Noen merker fra folk har dunka døra si inntil min og slikt er det naturligvis. Interiøret er rent og pent, kun fører setet som er litt slitt. Men ingen hull. Det er også ABS på denne bilen. Midt armlene bak.

Av ting som er gjort med den, så har jeg byttet vannpumpe, starter, dynamo, plugger, coiler, dempere på alle 4 hjul, byttet bremseskiver på rundt hele veien, byttet bremser rundt hele veien. Det også led-lys på bilen bak (nei, de er ikke lexus harry om du måtte lure). Har nyttet grøftelysene foran da de som stod der var sprukket og defekte. Har og byttet termostat. Byttet kjede strammer på register kjedet.

Av rust så er det utrolig lite. Det er, slik det normalt er på BMW, litt i underkant av dørene. Men ingenting annet enn bobling foreløpig.

Det står i et ok anlegg også. Alpine head-unit, 6 originale høyttalere, en Sony forsterker og en 12" alpine basser. Spiller faktisk veldig bra.

Bilen vurderes solt til rett pris.

Uten anlegget så får selvfølgelig prisen også ned. Opp til deg hva du ønsker.

Liten utstyrs liste:

x - El speil

x - El vinduer

x - Handsfree

x - Midtarmlene

x - Motorvarmer

x - CD spiller

x - Sentrallås

x - Servostyring

x - Takluke

x - Alu felg sommer

x - Metallic lakk

x - Sommerhjul

x - ABS bremser

x - Alarm

Kom gjerne med bud på bilen da jeg ikke helt har bestemt meg for pris. Men jeg godtar ingen skam bud. Jeg MÅ ikke selge, så dere får være realistiske i pris ;)

p1f8aqdepgjnzirabqkr.jpg

eweickq3c72eoegfhq89.jpg

xzr957jnhv0ahxt04fpw.jpg

laqmcgnoaprelu89liy8.jpg

cabsjztocjzqsskmae7n.jpg

Kan kontaktes på PM her, christian@fastname.no eller 977 10 137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...