Warsteiner Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 Okei folkens- mulig jeg har funnet ut feilen her!! Det har seg nemlig slik at jeg har brukt et svinghjul fra en tidlig 87 mod. 320. Denne har ingen følere på girkassen. Det kan derfor være så enkelt som at det ikke sitter noen magnet på dette svinghjulet, uten magnet har ikke følerne noe å gå etter på svinghjulet og de vet ikke når de skal gi impulser til coilen om å sende gnist. Når det ikke blir gitt signaler om at det skal tenne blir det heller ikke sendt signaler til dysene om at de skal åpne.. Så da har jeg altså et annet problem og det er hvordan jeg får fikset dette uten noe mere tull?? helst uten å bytte svinghjul.. på nyere typen 325i (88mod osv..) sitter disse følerne som registrerer dette forran på et tannhjul, kan jeg bare sette på et sånt hjul eler hvordan blir det??
325ti Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 da trenger du et motorledninsnett som hører til WR sensor og en reim hjul fra en motor som matcher.
conan Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Bytt ut motornettet til en facelift med føler forran på svingningsdemperen og bytt svingningsdemperen til en med tenner, du trenger oxo en brakett samt føleren. Dette er relativt fort gjort. Litt knot og bytte svinghjul men det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå