flo1 Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1951369#bilder
skisseper Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 hva mener du med ukjent senking? det burde stå i vognkortet
Skar Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 alt trengs ikke skrives i vognkort vettu, bilen går lell den!
flo1 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Viser seg at han jeg har kjøpt bilen av har ulatt å fortelle om at han har KUTTA fjærene på den, var på biltilsynet i dag å de sjekka bilen, for å trykke 18" i vognkortet, men da fikk jeg beskjed om å bytte fjærer å dempere bak.. Så da er det bestilt ett 30mm senke sett for å få bedre kjøre komfår, å 16" felger skal på, mye bedre å selge med, hehe.. Å det 30mm skal skrives i vognkortet. å blir org dempere på den, siden den skal selges så gidder jeg rett å slett ikke kjøpe noe dyre greier..
flo1 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 hva mener du med ukjent senking?det burde stå i vognkortet Det viser seg også at det var kutta fjærer.! noe jeg har tatt kontakt med tidligere eier å konforntert han med.. trenger ikke Skrives i vognkortet nei, for min del så er det helt urelavant å ha slike ting i vognkortet gitt. men nå skal det inn der..
skisseper Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 tja. jeg syns det er veldig greit å ha det i vognkortet! og det kan jeg forklare kort og greit med at bilen min er senket med sportsunderstell fra fabrikken i tyskland, men det sto ikke i det norske vognkortet da den forrige eieren overtok bilen han fikk seg en runde med biltilsynet som nekta å godkjenne bilen før de hadde papirene fra fabrikken i tyskland om at denne var original senket. tenker det er greit å ha sånt i vognkortet
flo1 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 jepp. men nå blir det godkjent senket 30mm noe jeg syns er nok med tanke på femkomlighet.
Anbefalte innlegg