LarsGøran Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Når begynte BMW med mp3 software i E60? Og hva koster det eventuet å få lagt inn? Går det ann å gjøre det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sledge Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Når begynte BMW med mp3 software i E60? Og hva koster det eventuet å få lagt inn? Går det ann å gjøre det selv? MP3 retrofit kom i desember 05 med CIP versjon 20. Det koster 3.900 hos Stenshagen og utføre en software oppgradering. Du kan ikke gjøre det selv. Jeg har nettopp foretatt en slik oppgradering og nå spiller jeg DVD-R plater fyllt opp med MP3 sanger - fungerer fint! Jeg trengte også koding fra tysk til engelsk talestyring og kjørelys som ikke kostet noe ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Aha, så man bruker dvd-leseren ja. Hva gjør man med navi plata da? Putter den i når man trenger den og hører på mp3 når man kan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå