Wolfeh Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 I dag gikk sikringen til defa alarmen føyken. Jeg byttet denne til en på 30A, prøvd igjen med en 15 men den bare røyk. Dette har kommet etter at jeg byttet baklykter. Nå fungerer ikke blinklysene selv om begge sikringene er hele. Noen som har peil på hva dette kan komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 oppoppopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HegeK Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Forundrer meg ikke om du nå har svidd relè eller eventuelt kabler. Ved kortslutning går det høy strøm, sikringen går. Nå som du "tillot" en dobbelt så høy strøm som det den er dimensjonert for , så tenker jeg du må dra frem multimeteret og starte spenningsmålinger og summing av kabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Vel det som var litt merkelig var at sikringen som stod på nr 4. egentlig skulle være på 15A men er på 30A :S Noen som har byttet tidligere. Jaja, får sjekke litt rundt nå til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Noen som har en oversikt over sikringer og releer på denne bilen? umulig å finne noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå