Warsteiner Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 m20b25 uten gnist: siden jeg ikke får start på dritten tenkte jeg at jeg skulle sjekke grundigere på disse følerne på girkassen. er det mulig at de står feil inni girkassen? jeg vet at de står rett i kontaktene på ledningsnettet slik det står nå- men står de feil på girkassen står de også feil i ledningsnettet.. de har vel sine tiltenkte funksjoner og den ene er større enn den andre, det må da bli noe rart inni girkassen hvis de blir skrudd i feil?? eller er jeg helt på villspor nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Prøv og bytt om på kontaktene forran starteren. De er helt like de to følerne mener jeg og huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 har prøvd å bytte selve kontaktene, men jeg mener vis sensorene står på feil sted på girkassen så registrerer de vel feil signal på en måte.. ? hvis du sjønner ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Det retter du jo opp i og swiche på kontaktene. Hvis det ikke hjelper har jeg ikke noe tro på at det er der feilen ligger. Uannsett skal de være sånn her: Hastighetsgiveren er enten en sort el hvit kontakt og skal være øverst på girkassa. Den gråe som er stillinggiveren skal sitte nederst på girkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå