tofter Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Hei, jeg har akkuratt kjøpt meg en 520i 94modell, og er blitt skikkelig BMW fan Meen jeg lurer på noe.. jeg skulle hatt av listene for å lakkere de svarte. Hvordan får jeg dem av uten å ødelegge noe? Og i tillegg ett kanskje dumt spørsmål, hvordan får man opp baksetet? Det sitter bom fast og jeg finner ingen skruer, knotter, spaker eller lignende:S Og ja, jeg har liten erfaring med å skru.. På forrige bilen satt ALT med klips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Listene kan du "nuppe" ut i bakkant. Når du har fått løs enden , så ser du at de er festet med klips. Så det er bare å dra de rett ut. Ikke bend og bøy. Da blir de skeiv , og litt vanskelig å få beine igjen. Sitte puta bak , drar du bare rett opp i forkant. Er to litt store stålklips som går fra setet og ned i setekassa. Bare å ta i litt. Skal du ha ut ryggen også , så er det fire skruer. To bak armlenet , og en på hver side. Sitter under sånne små filtlapper. 10mm tror jeg med faststøpt skive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Bare å ta i litt. jolly kom meg i forkjøpet. men som han sier, bare å nappe opp i forkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Nå river jeg opp en gammel tråd her men, listene under vinduet har jeg fått av. Så da lurer jeg på hvor man må ta i for å få løsnet disse her?? Har lite lyst til å ødlegge lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 du kan prøve samme måte som du kan gjere med emblemet i fronten der legger du eit plastikkort (bankkort etc...) heilt inntil lista og så stikker du ein tynn kniv eller skrujern forsiktig under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Problemet med de chrome listene er at festene kan bli ødelagt. Og da må du evt lime dem på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 eller kjøpe nye klips ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Eller det, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Så slike klips er lett å få tak i? Har dårlig erfaring med å få tak i orginale smådeler tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Og nå har nytt "problem" dukket opp Denne gangen er det klokka som ikke vil ut! jeg har fjerna cd spilleren, og bak på klokka er det en slags spak. Her: http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/OBC.htm står det att denne skal dyttes mot motoren, men det skjer ingenting, den bare bøyer seg :S Noen tips? Blir glad for rask hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 om det er samma funksjonen so på OBC'n, så var det bare å dytte den mot motor/mot klokka, og dra den ut. var en plugg inni der, så du drar ikke ut noen ledninger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 jaja klokka kom nå ut tilslutt.. Jeg dytta og dro i den spaken helt til den knakk, så da var det bare å gå amok på klokka med tanga: Og som dere ser sitter det slik 26 pins kontakt der, lik som bak på den digitale klokka jeg har kjøpt. Og den ser slik ut: Men jeg får ikke stilt klokka eller noe, den endrer seg ikke heller, står på 0.00 hele tia. Eneste er hvis jeg trykker på DATUM, endrer teksten i displayet seg til "1.01. DAT. Kan dette være fordi jeg ikke har riktig ledningsnett? Mente klokka skulle virke bare den fikk 12V jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Noen med kunnskap om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Er det noen som vet hva av ledningsnettet jeg mangler for å få klokka igang?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå