Gå til innhold

Fjerne lister, + klokke spørsmål

tofter
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har akkuratt kjøpt meg en 520i 94modell, og er blitt skikkelig BMW fan :D

Meen jeg lurer på noe.. jeg skulle hatt av listene for å lakkere de svarte. Hvordan får jeg dem av uten å ødelegge noe?

Og i tillegg ett kanskje dumt spørsmål, hvordan får man opp baksetet?

Det sitter bom fast og jeg finner ingen skruer, knotter, spaker eller lignende:S Og ja, jeg har liten erfaring med å skru.. På forrige bilen satt ALT med klips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listene kan du "nuppe" ut i bakkant. Når du har fått løs enden , så ser du at de er festet med klips. Så det er bare å dra de rett ut. Ikke bend og bøy. Da blir de skeiv , og litt vanskelig å få beine igjen.

Sitte puta bak , drar du bare rett opp i forkant. Er to litt store stålklips som går fra setet og ned i setekassa.

Bare å ta i litt. Skal du ha ut ryggen også , så er det fire skruer. To bak armlenet , og en på hver side.

Sitter under sånne små filtlapper. 10mm tror jeg med faststøpt skive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 months later...

jaja klokka kom nå ut tilslutt.. Jeg dytta og dro i den spaken helt til den knakk, så da var det bare å gå amok på klokka med tanga:dsc01164xi7.jpg

Og som dere ser sitter det slik 26 pins kontakt der, lik som bak på den digitale klokka jeg har kjøpt. Og den ser slik ut:

dsc01165fm6.jpg

Men jeg får ikke stilt klokka eller noe, den endrer seg ikke heller, står på 0.00 hele tia. Eneste er hvis jeg trykker på DATUM, endrer teksten i displayet seg til "1.01. DAT.

Kan dette være fordi jeg ikke har riktig ledningsnett? Mente klokka skulle virke bare den fikk 12V jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...