BMW_E34 Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Jeg skal nå selge min BMW 520i grunnet skolegang. Jeg har hatt bilen i 2 år og er bra fornøyd med den. På disse 2 årene har jeg blant annet skiftet: -Bremseklosser framme -Oljefilter -Bærearmer framme -Hjelpesnekkeforing -Bunnpakning -Styreledd -Termostat -Foringer -Diverse lykter -Supersport senkesett med dempere -Felger og dekk (18x8) -CD-spiller -Front fanger Senkesettet og felgene/dekkene er godkjent i vognkortet. Bilen har nylig gjennomgått EU-kontroll, og den er godkjent til mars 2010. Det følger i tillegg følger det med 4 piggfrie vinterdekk på aluminiumsfelger. Dette er en flott bil, som er både lett og kjekk å kjøre. Jeg har ikke hatt noe veldigt problemer med den. Den ene døren bak har låst seg og vil ikke opp. De 2 årene jeg har hatt bilen har den ikke blitt kjørt så mye siden jeg har brukt tog. Men den har fungert kjempe fint på lengre turer som på mindre. Utstyr Alu. felger EU-godkjent Hengerfeste Midtarmlene Radio/CD S./V. hjul Sentrallås Servo Soltak Sportsunderstell Bilen befinner seg for tiden i Rogaland, men jeg går selv på skole i Telemark og kan derfor selge bilen derfra om nødvendigt. Bud ønskes! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 års modell på denne bilen og sånn ca pris?? er det 20 000 kr eller 25 000 kr eller er det mere som minste pris??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Hvordan er km standen på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Bilen er nå solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 hva heter den leppa du har på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Leppa er lik den som er laget av Hartge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg