Torra tuning Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 hei Har 328i og 325i lik mellomaksel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Nei. 328 har den store hardykoblinga. Noen 325 kom visstnok med den store også, men dette har jeg sjelden sett. 325 har den "lille". Det som er fint er at det går ann å flytte enkelt over medbringeren bak på girkassa til stor/liten. Istedet for å bytte kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torra tuning Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 skal nemlig kjøpe 328bakstilling og mellomaksel. den skal passe på 320kasse på 325motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torra tuning Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Er det mulig å få til? har også 320mellomaksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Tror det skal gå bra ja, med 320 mellomaksling så blir den for lang til 328 diff hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Hmm er ikke inne på lengder på akselene og slikt! men vet at jeg har en 325 mellomaksel på m3n nå! har bytta medbringer bake på diffen for og få det til og passe overens der.. Når det kom til lengde ble mellomakselen så vidt for kort men det var bare å dra den litt ut på splinsa.. og det holder.. når det kommer til stor og liten hardykobling har jeg et inntrykk av at mange mener størrelsen på den utvendig.. m3 har ø91 tror jeg det var mellom hullene.. det har og 325 og 328 og muligens 320.. sjekk på www.koed.no for der står den ø? dimensjonen oppgitt.. det burde gå.. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torra tuning Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 takk for alle innspill. for se om deg går:P - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå