HaakonG Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 hei lurer på ossen dyser jeg kan bruke på min 323 84 mod. den skal turbo konverteres.. og evnentuelt hvor store dyser kan jeg bruke?
Ballder Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 En lett regel er og ha dyser som fløder litt mer enn hk motoren skal yte. For eks. 280 hk så vil 300 cc/m være ok.
HaakonG Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 men ossen dyser er det jeg kan bruke? er usikker, for noen snakker om høy ohm og lav ohm. Og si jeg skal ha 300cc dyser er det da en annen bil som har dyser jeg kan bruke på min eks 530 ellerno??
Ballder Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 men ossen dyser er det jeg kan bruke? er usikker, for noen snakker om høy ohm og lav ohm. Og si jeg skal ha 300cc dyser er det da en annen bil som har dyser jeg kan bruke på min eks 530 ellerno?? Her er det sikkert mange andre enn meg som har mye mer peiling enn meg. Men er vel høy ohm du skal ha, i hvertfall det jeg har. Er et hav av dyser og velge mellom. Tror for eks. dysene fra 3,2 M3 fløder 290 sånn ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå