jensemann23 Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Jeg fikk beskjed av biltilsynet nå om at før jeg kommer til godkjenningstime for å godkjenne motorbytte så må jeg inn til kontroll på et BMW verksted for å få bekreftet at bremser og understell er byttet. Jeg kunne visst ikke bruke et hvilken som helst godkjent verksted, det måtte være et BMW verksted. Hvorfor det egentlig? Kan ikke et godkjent autorisert versted som fisker alle bilmerker gjøre en slik jobb? Hvor i Trondheim/Sør-Trøndelag skal jeg henvende meg? Hvor mye tror dere det koster, og er det vanskelg å få time?
Martins Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 du må på bmw verkstede,får dem har oversikt over hva du hadde av bremser og hva du skal ha nå,dem vet også resten som skal vere forsterket.derfor må du på et spesifisert bmw verksted:) håper det ordner seg da
325ixturbo Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Da blir det enten emm sport eller strandveien, jeg ville gått for emm sport
LordPalo Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 For all del styr unna Strandveien Auto! ville satset på Emm Sport jeg også hvis jeg var deg.
jensemann23 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 Noen som har erfaring med dette å verifisere bremser /understell for godkjenning? Koster det mye? Lang ventetid på time hos emmsport?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå