Håvard87 Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Rister når eg skal begynn å kjøre.. åltså slure igang i 1gir eller revers. høres ut som en aksel eller girkassa ska t å hoppe av. smalt nokke heilt jævlig en dag. turde ikkje anna enn å stoppe for å gå ut å sjå om alt hang på plass. nokke så veit ka d kan ver? har ikkje heist opp bilen å sjekka enda, men vurderer mellomakselen eller "skeiv" clutch.
torodd Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 vis det kun er når du slurer vill jeg nesten tro at det er clutch\trykplate.
MatsBuer Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 prøv å bytte diff oppheng og mellomaksel oppheng. det hjalp litt på min e30 en gang. hvis ikke er det nok på tide å se litt på clutchen. hvis det ikke hjelper så kan det hende det er diffen din. endte med at diffen på e30'en jeg hadde tok kvelden etter 6 måneder med samme symptomer.
Mr.Silver Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Kan sjekke opphenget på mellomakslingen, dette gikk til helvete på min E30 å da ristet og smalt noe jævlig ved igangkjøring. men ellers så merket jeg ikke noe.
Håvard87 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 må få en bilkyndig t å sjå litt en dag ja.. er det cutchen kan d berre ver sånn. får heller redusere sluringa
Rogern Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 min bruksbil en e36 320i er også sånn, men bare når den er varm, kjørt lenge i kø o.l den hopper også ut av 3 gir.. Jeg skal bytte kasse og klutsj på den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå