viplash Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Hei! Jeg misstenker at min radiator har sprukket i ekspansjonstanken. Den lekker hvertfall noe vann når den står og går. Ser ut som det strømmet ut vann i underkant like over den nedre lufteskruen. Bilen jeg har er en 525iA, 91 modell. Er det noen her som har en radiator til en slik bil liggende, som de kan selge meg mon tro? Jo fortere jo bedre, og betaler gladelig noen kroner for en slikt en litt fort
glennarl Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 jeg har til en 520ia liggene. send pm visst den passer:)
viplash Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 Tror den skal passe, er det ekspansjonstank på venstre side av den?
viplash Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Ok, skal undersøke litt til på min, så sender jeg deg PM om det blir aktuelt =) og den er fin og hel, og ingen lekk og slikt?
glennarl Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 den ser veldig bra ut og er tett:) kan sende bilde av den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå