kalandseidet Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Noen bilder av min 850 1992 mod.20" hjul og csi frontfanger,ellers orginal.Har 40 mm eibach senkefjærer liggende,men lurer på om den blir for lav.Noen som har erfaring på det??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Flott vogn, blir vel extremt lav med 40 mm til.... 20mm forann må vel holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalandseidet Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Ja er rundt 20mm jeg kunne tenkt meg foran.Men vet ikke hvordan bilen blir å kjøre med kun senkefjærer foran.Syntes den er litt myk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Vannvittig deilig bil! Gromme hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalandseidet Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Takker.Kjøpte de i England.Kostet en liten formue og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Drømmebimmer! Kommer til å bli grom å se på med 40mm senking, men tror den kan bli stomp å kjøre. Men det er jo bare å prøve, så merker du vel fort om det funker eller ikke Skal ha meg 850 en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Jeg har Eibach pro 25-15mm senking på min 850 og Bilstein dempere og 19", det er ganske stivt. 40mm blir for lavt på disse bilene, så bare glem det, kommer ikke over fartshumper o.l da. Høyden din ser da ganske bra ut, så jeg tror jeg bare ville kjøpt bilstein dempere jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalandseidet Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Takker for tipset.Skulle hatt den litt lavere foran.Får se med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 var ute å tok noen bilder... skal lage en tråd om min(e) bil(er) så bare følg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Ser meget pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 nydelig bil! pleier å kjøre forbi deg etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Heisann! Om jeg skulle senket denne så ville jeg ikke senket den noe mer enn 20mm foran. Er enig i at den er litt høy foran originalt. (det er jo de fleste BMWer). Sånn som min E36 er senket 60-30, og den er akkurat passe nå. Men er ikke så mye plass til overs å senke din bil bak på. Så jeg ville senket den 20mm foran, men ikke noe mer Bilstein dempere hadde vært perfekt om du vil ha den litt stivere veit du Meget pen bil foresten! Digger BMW 850. Så likte jeg felgene dine Lykke til, men vær forsiktig med å senke den for hardt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Nydelig bil. 850 er virkelig en av de peneste bilene som har rullet ut i Munchen. Csi leppen er et must på 850'en. Felgene passet meget bra til bilen. Hvordan felger er det egentlig du har på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Pen tralle! Ser jo ikke så veldig høy ut slik den er nå, så tror også at 20mm vil være nok. Pene felger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Nydelig bil! Sammen med M-serien er den en av mine drømmebiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå