Gå til innhold

servotronic vs servo trenger hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

servosnekka på min e38 begynte å oppføre seg merkelig,så jeg bestemte meg for å kjøpe en brukt for å bytte ut... den som ble sendt til meg var en servotronic snekke så jeg har fått et problem! jeg så først forskjellen da jeg fikk ut den andre snekka og da det ikke flyter rundt for mange av de der så spekulerer jeg på hvordan jeg kan få brukt den likevel.. er vel lite trolig at det ligger en kontakt tilgjengelig i motorom med informasjon om kjørehastighet som servotronic snekka trenger,men er det noen som vet hvilken form for strøm som går inn på ei servotronicsnekke? slik at man evnt kunne lurt den til å bli passe lett på rattet til enhver tid? (den stiller seg automatisk på tyngste stille uten tilført strøm) er det noen som vet om det er mulig å plukke ut den ventilen som styrer oljetrykket inne i snekka slik at den blir stående på letteste stille til enhver tid? skal jo være en magnetventil der som regulerer oljetrykket for at snekka skal bli tyngre å svinge med til fortere man kjører!? ser for meg at det ideelle hadde vært å funnet ut hvilken strømstyrke føleren på snekka trivdes med og få satt på den strøm slik at den ville oppføre seg som ei standard snekke! noen som har peil på disse tingene eller meninger feks så hyl ut!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...